Seier til Hedda i Nes sitt romjulsrenn

Postet av Driv Idrettslag - Langrenn den 29. Des 2015

Nes skiklubb og skianlegg viste seg fra sin beste side, når de mandag 28 desember mot alle vær-odds kunne arrangere fellesstart fristil. Hedda Mikalsen var eneste Driv løper som deltok.

Nes hadde gjort en kjempejobb med en god såle av kunstsnø, toppet med litt natursnø. Supre forhold og minus 2 grader. Hedda som går i jenter 15 hadde god kontroll på førsteplassen i sin klasse, selv om det var kun 2 sekunder ned til 2. plassen. Det var 7 løpere i klassen, da mange av løperne var spredd rundt i mange renn i romjulen. Men det var fin matching for Hedda som også fikk gått mot 16-åringer (ett år eldre), hvor hun under hele løpet lå i tet-feltet med 3 andre.

Nå står det klassisk på programmet resten av uken, som avsluttes med 5 km klassisk i Oslo Sportslager Cup på søndag 3 januar.

Vi gratulerer Hedda så mye med et strålende skirenn!