Gratulerer til Ranja Nekkar med Lions Pokal for 2016

Postet av Driv Idrettslag den 22. Jun 2017

Per Eivind Grosvold overrekker Lions Pokal til Ranja Nekkar. Foto Gro Arneberg Thoresen, Enebakk Avis

Ranja Nekkar vant Lions Pokal for 2016. Pokalen tildeles en person mellom 12 og 15 år (ungdomsskolealder) i Driv IL som har utmerket seg i en idrett og deltatt i en annen.
Per Eivind Grosvold fra Enebakk Lions delte ut pokalen på vegne av Enebakk Lions, og informerte om begrunnelsen for tildelingen. Martin Kathrud delte ut blomster fra Driv IL
Det er hovedstyret i Driv som velger ut vinner etter innspill fra gruppene.
Alle kan være med å foreslå en kandidat

Per Eivind Grosvold, Ranja Nekkar, Martin Kathrud. Foto Gro Arneberg Thoresen, Enebakk Avis

Begrunnelse:

Ranja har gjennom årenes løp vært aktiv i mange idretter i Driv: turn, håndball, fotball, friidrett og langrenn. Nå er det langrenn og friidrett hun er aktiv i.

Sommer som vinter trener hun hardt og målrettet, både i form av egentrening og fellestreninger med Driv. Ranja er en inkluderende og positiv jente som er på trening for å bli en bedre skiløper. Hun gir derfor alltid maks på hver trening.

Hun har vist meget bra resultater gjennom flere år, både i løp og i langrennssporet.

Hennes største bragd i 2016 var 1 plass i Ungdomsbirken (den første i Drivs historie).

Dette tross armbrudd i starten av sesongen. Armbruddet gjorde sesongen noe amputert, men når den først ble leget var hun uslåelig.

Lions Pokal for 2016 tildeles Ranja Nekkar for ski og friidrett i Driv IL

Astrid Celius