Stor takk til Martine Ek Hagen og Aker ASA!

Postet av Driv Idrettslag - Langrenn den 25. Nov 2014

Alle utøvere på landslaget i langrenn får hvert sitt stipend fra Aker ASA på kr 50 000,- som de kan dele ut til ønsket klubb og formål innenfor langrennssporten.

Martine har valgt å gi kr. 50 000,- til Driv IL skigruppa. Stipendet er delt i to deler:
Ett stipend på 30 000,- som vil gå til hele skigruppa for å bidra til samlinger, startkontigenter osv., for barn og unge i klubben.
De gjenværende 20 000,- er øremerket til to utøver stipend.
Martine skriver selv:
«Det er spesielt to unge utøvere i klubben som har utmerket seg, og som til tross for ung alder satser. Jeg vil derfor utgi 10 000,- til dem hver, til videre satsing, samlinger, utstyr osv.»
Mottakere av disse stipendene er Ranja og Jørgen Nekkar.

Det rettes en stor takk til Martine for at hun valgte å gi stipendet til moderklubben og støtte to unge ivrige utøvere.

Skigruppa i Driv ønsker Martine lykke til i sesongåpningen på Beitostølen til helgen samt resten av årets skisesong!

Diplom Aker ASA.pdf

(foto: Langrenn.com)