Purring på medlemskontingenten til Driv IL er sendt ut nå

Postet av Driv Idrettslag den 8. Feb 2017

Det er mange som har betalt medlemskontingenten sin :-) Tusen takk til dere.

Men det mangler fortsatt mange og jeg har derfor sendt dere en purring i dag. Hvis noe er feil så setter jeg stor pris på å få beskjed om det slik at jeg får rettet det opp.

Driv IL benytter idrettens eget system KlubbAdmin/MinIdrett til medlemssystem og fakturering.
Det er ikke mulig å delta i en idrett/gruppe i Driv IL uten først å ha betalt medlemskontingenten til Driv IL.
(I tillegg har gruppene/idrettene egne treningsavgifter som kreves inn ved sesongstart)

Medlemskap Driv IL for 2017:

• Medlemmer 0-16 år: kr 265
  • Medlemmer 17 år og eldre: kr 530
  • Familiemedlemsskap: kr 1060
  • Støttemedlemsskap: kr 275

Faktura for medlemskap i Driv IL sendes ut via mail/Min Idrett: https://minidrett.nif.no/ .
Forklaring bruk av Min Idrett docx.pdf

Det er en stor jobb å holde medlemslistene i orden, og vårt medlemsregister henger sammen med hele Norge. Endringer i andre systemer påvirker noen ganger våre data
Det skjer også dessverre iblant at samme feil dukker opp flere ganger.
Dette er ikke vår feil, men blir likevel vårt problem.
Takk for at du sier fra slik at jeg får rettet feilen: post@driv-il.no

Astrid Celius