Per-Erik Østlie er tildelt æresmedlemskap i Driv IL

Postet av Driv Idrettslag - Friidrett den 14. Mar 2019

Per-Erik er tildelt æresmedlemskap i Driv IL av et enstemmig hovedstyre. Per-Erik fikk diplom, blomster og vase. Som æresmedlem får han også gratis medlemskap i Driv IL

Per-Erik har vært medlem i Driv i mer enn 50 år og er et svært aktivt medlem. Han har vært med i forskjellige grener, Ski -hopp, langrenn, kombinert, Terrengløp, Friidrett - baneløp og Orientering.
Han har fremdeles klubbrekorden på 1500 m bane med sterke 3.59.6.

I O-løypa herjer Per-Erik fortsatt, og han har fått med seg flere NM-gull for veteraner. I tillegg har han konkurrert utenlands i flere land. I godt voksen alder ble også terrengsykkelen tatt i bruk og resultatene viser at han er blant landets 3 beste i sin klasse.

Per-Erik har også vært aktiv på det administrative som løypesjef langrenn, leder av O-gruppa i flere perioder, materialforvalter, leder i kartkomiteen, arrangert nybegynnerkurs og er en selvskreven løpsleder på store O-løp som Enebakk-2 dagers og Follo-karusellen.

Som fagmann og nøkkelperson i bygging og vedlikehold av Drivs mange bygg og anlegg, har Driv hatt særdeles god nytte av hans kompetanse og kapasitet. Per-Erik har gjennom mange år vært en bauta på utallige dugnader innenfor Driv

Til ære for alle hedersbevisningene serverte Driv IL marsipankake på årsmøtet.

Driv IL gratulerer :-)

Astrid Celius