Resultater Karusellrenn/ klubbmesterskap 4 februar

040215-Resultatliste 2008 og yngre.pdf

2 Kommentarer

• Driv Idrettslag

Hei Trym Brikke har de for å bli registrert,men det er ikke lov å publisere tidene på nett og avis før de er 11 år. Listen med tider på disse pleier å bli hengt opp på klubbhuset. Det at din datter ikke er med på listen må skigruppa få vite. Send informasjonen direkte til ski@driv-il.no (leder i skigruppa) eller via meg post@driv-il.no (Astrid), så videreformidler jeg det. Din mailadresse står registert på Gurveer Singh i medlemregisteret vårt, så der har vi nok en feilkobling som gir dette utslaget. Jeg sender deg en mail slik at vi får rettet opp i det, Hilsen Astrid Celius klubbsekretær i Driv IL.

06 februar 2015
  • Gurveer Singh

Hmm, hvor er tidene på de som hadde brikke på beinet? Og min datter som kom først i mål for gruppen 2005, står ikke oppført... Og jeg er ikke Guruer Singh, som er navnet mitt som kommer opp når jeg logger meg inn her.. Jeg heter Trym Andreassen

06 februar 2015