Klubbkveld onsdag 6.mai klokken 18.00 - 21.00 Mjær Ungdomsskole C-arealet.Ny bekleding for Driv IL!

Postet av Driv Idrettslag den 26. Apr 2015

Hei alle Driv IL medlemmer!
Hold av onsdag 6. mai til å se og prøve Driv IL sin nye kleskolleksjon.

Driv IL har gått inn i et samarbeid med Dinidrett.no om leveranse av bekledning til klubben.
Selve klesmerket er Joma, som er en stor spansk leverandør innen sportsbekledning og leverer blant annet til den spanske olympiske tropp, de neste to mesterskapene og flere toppklubber i den spanske toppdivisjonen for fotball, i tillegg til flere lag/landslag i Europa innenfor flere idrettsgrener.

Klubbkveld - prøve Driv IL kleskolleksjon:

Onsdag 6. mai klokken 18.00 - 21.00 på Mjær Ungdomsskole C-arealet

Eksempel på Driv IL sin kolleksjon er Driv IL overtrekksdress, som nå vil bli en felles overtrekksdress på tvers av alle gruppene i Driv IL. Den vil se ut som på bildet og ryggen vil få Driv IL med store bokstaver. Den vil ikke ha noen andre sponsorlogoer enn Dinidrett.
Videre er det plukket ut utstyr innenfor de fleste av våre idrettsgrener (unntatt spesielt til bruk for sykkel, ski og turn)

Det vil åpnes opp for bestilling av bekledning i forbindelse med klubbkvelden og det kommer nærmere informasjon rundt dette.

Vel møtt!
Hilsen Marius Høvik