Har du betalt medlemskontingenten til Driv IL ?

Postet av Driv Idrettslag den 22. Jun 2013

Medlemskontingenten til Driv IL er forfalt og hvis den ikke er betalt til nå, så gjelder ikke barneforsikringen lenger. Du kan lese mer om forsikringen her: http://www.idrett.no/tema/barneidrett/idrettsforsikring/Sider/default.aspx

Alle må betale medlemskontingenten til Driv IL for å kunne delta i en gruppe. Du kan se på medlemskontingenten som en inngangsbillett, som gir deg tilgang til de morsomme aktivitetene i de enkelte gruppene. Når du er kommet inn, må du betale treningsavgift til de enkelte gruppene for å få lov til å delta på moroa der :-)

Spørsmål? Send til meg på medlem@driv-il.no
Husk at om du melder deg ut av en gruppe, så registrerer de kun utmeldingen fra gruppa. De gjør ingenting med Driv medlemskapet ditt. De kan ikke vite om du er med i andre grupper, så derfor må du holde orden på Driv medlemskapet ditt selv.

Astrid Celius