Prøvekveld skibekledning på klubbhuset mandag 18.11.19 klokken 17.30 - 19.30

Postet av Astrid Irene Celius den 6. Nov 2019

Vi har med en prøvekolleksjon slik at det er mulig å få prøvd størrelsene før dere bestiller.
Vi hjelper dere med å få lagt inn bestillingene på klubbhuset.
Bestillinger innen 24. nov er garantert levert før jul
Dette er åpent for alle som har lyst til å kjøpe seg Drivbekledning

Som dere vet var det en del utfordringer forrige sesong, men dette er løst nå og kvaliteten på produktene er forbedret. Designet er likt.
Vi håper dere vil gi dette en ny sjanse og vi føler oss trygge på at problemene er løst.

Nettbutikk:http://www.driv-il.no/p/11061/nettbutikk

Astrid Celius

Hei alle sammen!

En ny vintersesong nærmer seg for alvor og siden sist bestilling gjeldene langrennstøy har det skjedd en stor del. Orack har blitt kjøpt opp av Ultimate Nordic i August, en stor aktør i sportsbransjen i Norge med lang erfaring innenfor klubbtøy.

Vi kan garantere at tilsvarende problemer som oppstod forrige vinter ikke vil gjenta seg. Vi har blitt større og mer profesjonell. Noen tiltak som er gjort:

- Vi har opprettet retur/reklamasjon portal

- Vi har back-up på produksjonfronten

- Bedre produkter til langrenn

Vår nye langrennskolleksjon blir helt ny for 2019/20. Vi lanserer nå to nye kolleksjoner, hvor den ene er racing, for topputøveren, og den andre er basic for mosjonisten. Begge kolleksjonene er vi særdeles fornøyd med, og mener disse er bedre enn hva vi har kunne tilby tidligere. (Designet er likt som tidligere)

I den sammenheng så får Driv IL en lanseringspris, som garantert er den beste av alle våre kunder.

Vi vil innen kort tid levere den nye kolleksjonen for prøving til Astrid/Driv IL, og vil også i den sammenheng garantere for levering før jul ved bestilling innen 24.11.19

Skulle dere ha noen spørsmål så kan dere gjerne ringe meg på 924 97 599, eller e-post Svein@orack.no

Svein Lierstuen/Orack